lørdag 12. april 2014

Jakten på Kaiene - del 3


Måtte bare ta noen bilder av denne flotte Kaien selv om været var dårlig (det regnet) og lyset var heller ikke bra. Det førte til at lukkertiden bare ble 1/60 sekund og med 600mm og håndholdt var det nok bildestabiliseringen som reddet bildet sånn noenlunde. Skulle gjerne blendet ned for å få større dybdeskarphet, men det ville gitt enda lengre lukkertider. ISOen var allerede satt til 1250.

Så jakten på det perfekte bildet av en Kaie fortsetter med andre ord.


5 kommentarer:

  1. Man blir jo aldri helt fornøyd...men jeg synes nå at det første bre meget bra.

    SvarSlett
  2. Regnet løfter bildet. Synes også at dybdeskarpheten er fin. Best likte jeg det første.

    SvarSlett
  3. Enig med over.....synes de ble veldig behagelige å se på,- og nydelige bakgrunner, Knut!
    Ønsker deg fine dager og fortsatt god jakt:)

    SvarSlett
  4. Dette var en artig serie... Jeg som ikke er viten av fugler syntes du har utrolig flotte fuglebilder, selv om ikke du er fornøyd ;o)

    SvarSlett
  5. Jeg har et kaiepar i hagen som hekker for tredje året på rad. Nå tror jeg Kalle kjeder seg fordi Katharina ligger på egg. Han bruker dagen til å erte katter, 100 måter å komme seg inn til hønene på. Og å snakke med meg. Utrolig tam er han.

    SvarSlett