tirsdag 19. juli 2016

Trist, Trost


Det er aldri moro å finne døde fugler, - faktisk bare trist. Fant denne Trosten utenfor vår egen husvegg i går morges. Fluer og maur hadde allerede begynt prosessen med å bryte ned kroppen. Slik er jo naturens gang, - av jord er du kommet, til jord ...

Jeg tok noen bilder, men med blandede følelser. Det fikk meg til å spørre meg selv; - kan man / skal man ta bilder av slikt eller skal man bare ta bilder av alt det vakre i naturen? Bildene mine er jo som regel en hyllest til naturens skjønnhet det være seg i det små gjennom makrobilder eller i det store som de største rovfugler eller andre dyr i naturen.

Hører gjerne hva du tenker om dette! Selv er jeg usikker.



2 kommentarer:

  1. Naturens gang ja!Det siste beskriver det.Noens død er andres brød.
    Godt fortalt Knut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita!
      Ønsker deg samtidig en fortsatt god sommer!

      Slett